Friday 1 April 2011

Sabkhi

Assalammualikum w.b.t , selamat datang kepada pengunjung blog ini...

Baiklah kita terus kepada isi penting untuk post ini..

Untuk tugasan satu ini kumpulan kami memilih tajuk Ternakan Ikan Air Tawar. Di bawah ini adalah beberapa hasil cetusan idea dari saya.

Design 1

Dalam gambar ini dapat dilihat sebuah restoran tepi tasik, sebatang jambatan menuju ke sangkar ternakan ikan dan sebuah makmal penyelidikan dan galeri sebagai pusat informasi pengunjung Tasik Proton City.




Design 2

Untuk design 2 ini pula, ia adalah hasil cetusan yang banyak kekurangan terutama sekali bagi menarik orang ramai untuk datang melihat keistimewaan yang tersembunyi.

Design 3

Dalam design 3 ini, apa yang dapat dilihat adalah laluan pejalan kaki di mana pengunjung boleh melakukan riadah disamping melihat aktiviti penternakan ikan air tawar. Selain itu, sebuah restoran terapung ala tradisional juga disediakan untuk pengunjung menjamu selera. 


Jutaan terima kasih diucapkan kepada pengunjung blog ini kerana sudi melihat design-design yang kurang memuaskan hati anda semua.
Segala kekurangan dan kelemahan akan sentiasa diperbaiki dari semasa ke semasa.
Oleh itu komen anda semua diperlukan bagi meningkatkan hasil kerja saya pada masa akan datang. Sebarang komen amat dialu-alukan dan dihargai. Sekian...

2 comments:

KERISMAS said...

apa ciri-ciri keselamatan yang terdapat pada jambatan dan laluan pejalan kaki yang dapat mengelakkan terjadinya kejadian pengunjung terjatuh ke dalam tasik

KERISMAS said...

keistimewaan apa yang tersembunyi seperti yang dinyatakan dalam design 2

Post a Comment